Wszystko zaczyna się od myśli

6 06 2013
dr David R. Hamilton - Wszystko zaczyna się od myśli WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD MYŚLI
dr David R. Hamilton
Zamów teraz! – Kliknij

STUDIO ASTROPSYCHOLOGII
ISBN 978-83-7377-559-6
BIAŁYSTOK 2012
WYDANIE I
format: 145 x 205 mm, 224s.

Przeczytaj opinie innych

Wyraź własną opinię
w komentarzu do tego wpisu

OPIS:

Co mają na myśli lekarze wciąż powtarzający, że o skuteczności danej terapii może zadecydować nastawienie pacjenta? Jak wiele walk o życie rozgrywa się na sali operacyjnej, a ile z nich rozstrzygamy we własnych głowach? Odpowiedzi udziela niekwestionowany autorytet medyczny o wieloletnim doświadczeniu w branży farmaceutycznej, a także autor światowych bestsellerów.

Dr David R. Hamilton zaobserwował pozornie niewytłumaczalne zależności pomiędzy umysłem, a ciałem. Zafascynowany nimi zaczął zgłębiać prace naukowców i analizować działalność mistyków oraz uzdrowicieli.

Z jego przełomowej książki dowiesz się, w jaki sposób umysł i emocje mogą wpływać na Twoje ciało oraz strukturę DNA. Myśli i uczucia, idee i przekonania, nadzieje i marzenia zmieniają ciało, okoliczności życiowe, a nawet stan całego świata. Autor wyjaśnia tym samym w naukowy sposób, terapeutyczne działanie medytacji. Ujawnia również lecznicze działanie myśli kierowanych do drugiego człowieka. Podaje także niezbite dowody na to, że siła miłości jest tak potężna, że może stymulować powstawanie nowych, zdrowych komórek w naszym ciele. Udało mu się też udokumentować wpływ uczuć na szybkość procesu leczenia.

Na początku była myśl!

FRAGMENT:

Zobacz też inne ciekawe książki – Kliknij


Działania

Information

12 responses

16 06 2013
ezo-fan

Bardzo wartościowa pozycja. Przeczytałem ją i jestem zadowolony z książki. Jej autor uświadamia nam, jakie nieograniczone możliwości tkwią w naszych głowach🙂

Lubię

27 06 2013
ewa may

A więc komentuję wg wskazówek🙂 Hmm… co to ja wtedy chciałam powiedzieć… teraz nie pamiętam, ale mam coś nowego. Powiedz Ryś – jak to jest widzieć swoje imię i nazwisko jako tłumacza w kolejnej książce? znaczy co czujesz? i czy w ogóle cos jeszcze wtedy myślisz o tej którą skończyłeś? No takie coś mi przyszło do głowy😉 Bo jak już pisałam, ja jestem zadziwiona tym co tu zobaczyłam🙂 w baaardzo, bardzo pozytywnym słowa tego znaczeniu. To teraz czekam na odpowiedź :))
ewa may

Lubię

29 06 2013
Ryszard Oślizło

Cieszę się, że wskazówki okazały się pomocne i skuteczne😀
A co do pytania, to zawsze miło jest zobaczyć na piśmie potwierdzenie zakończenia kolejnego projektu🙂 Zwłaszcza, jeśli na warsztacie jest już następny…

Lubię

29 06 2013
ewa may

No tak, pomocne i skuteczne, ale wcześniej byłam innym potworkiem haha
Miło, tylko miło? ściemniasz, bo pewnie skaczesz pod niebiosa😉
Ooo, proszę… już następny projekt, to jeszcze mi powiedz, że i dyplomowanie już zrobione🙂
A z innej beczki, nie lubię festynów, nie zostałam na jutro i wróciłam do domu…

Lubię

29 06 2013
Ryszard Oślizło

Potworek zależy chyba od maila wpisanego przy komentarzu. Może tym razem wpisałas innego.
Z radości już nie skacze tak wysoko jak jakieś 20 książek temu ale wciąż się cieszę🙂
Dyplomowanie… w końcu zrobiłem te nieszczęsną teczke, złożyłem parę dni temu i czekam na termin…
A co to za festyn…? Bo chyba coś mi umknelo…

Lubię

30 06 2013
ewa may

Tak, masz rację, od maila, a to już trudno, zostanę niebieskim potworkiem, może się rozgadam😉
Jeju… 20 książek temu.. to policzę… są tu wszystkie okładki? tu jest 30!!! i dwie napisane, To jeszcze będę wścibska i zapytam „przy ludziach”😉 – Twoja trzecia książka, ta o symbolach sabiańskich jest już u wydawcy?
To też niemała praca była, żeby wszystko sensownie poskładać do tej teczki, no i żeby mieć co do niej włożyć🙂
Festyn – Dzień Otwartych Drzwi ODR w Końskowoli :))

Lubię

30 06 2013
Ryszard Oślizło

Niestety, książka o symbolach wciąż leży w szufladzie, bo nie mam czasu dokończyć wyroczni. Zostały mi do opisania jakieś 3 albo 4 znaki zodiaku, czyli 90-120 symboli i nie mogę tego dokończyć.
Do teczki było co włożyć, bo lubie się w pracy udzielać, ale żeby się przemoc i to wszystko zgodnie z wymogami opisać i poukładac – to już zajęło mi 2 lata… Zdecydowanie wolę coś w pracy robić niż o tym pisać…

Lubię

30 06 2013
ewa may

O, to szkoda, że jeszcze w szufladzie, ale przecież nawet jak będziesz staruszkiem i będziesz mieć kilkoro wnucząt, to też możesz dokończyć😀 i opisać pozostałe symbole. Ja co jakiś czas, klikając w wyrocznie, odkrywam nowe, nieznane mi jeszcze… i wciąż się zadziwiam ich „obrazami”🙂

Lubię

1 07 2013
Ryszard Oślizło

Mam nadzieję, że skończę jednak nieco szybciej, ale kto wie😉

Lubię

8 07 2013
ewa may

A za przeproszeniem – nie korzystniej finansowo byłoby skończyć własną szybciej, zamiast tłumaczyć obcą?😉 Pozdrawiam kolonijnie😀

Lubię

8 07 2013
Ryszard Oślizło

I tu paradoks – finansowo tłumaczenie wypada mi zdecydowanie korzystniej, niż napisanie własnej🙂

Lubię

9 07 2013
ewa may

ups, to rzeczywiście paradoks… to już nie zamęczam pytaniami😉

Lubię

Skomentuj

