Mózg Buddy

1 04 2012

Dr Rick Hanson & Dr Richard Mendius - Mózg Buddy MÓZG BUDDY
Dr Rick Hanson & Dr Richard Mendius
Zamów teraz! – Kliknij

STUDIO ASTROPSYCHOLOGII
ISBN 978-83-7377-519-0
BIAŁYSTOK 2012
WYDANIE I
format: 145 x 205 mm, 320s.

Przeczytaj opinie innych

Wyraź własną opinię
w komentarzu do tego wpisu

OPIS:

Co sprawia, że dany człowiek nie jest w stanie przekonać innych do swoich racji i żyje w ciągłym stanie frustracji? Dlaczego niektórym się udaje porwać tłumy podczas gdy inni nie mają siły przebicia? Gdzie się kryje źródło spełnienia i dobrego samopoczucia? Dlaczego tak często czujemy się nieszczęśliwi, chociaż posiadamy praktycznie wszystkie rzeczy, które w naszym mniemaniu są potrzebne do zaspokojenia naszych potrzeb?

Na wszystkie te pytania odpowiadają neuropsycholog, będący jednocześnie nauczycielem medytacji i szanowany neurolog. Odkryli oni, że Budda i inni wielcy ludzie mieli zupełnie przeciętne mózgi, które następnie świadomie zmodyfikowali. Okazało się również, że każdy z nas może zrobić to samo. Wszystko za sprawą siły kreacji strumienia naszych myśli.

Z tej przełomowej publikacji dowiesz się, jak stymulować i wzmacniać mózg, aby móc tworzyć bardziej satysfakcjonujące związki, prowadzić uduchowione życie, pogłębiać poczucie własnej wartości oraz pewności siebie. W trakcie lektury nauczysz się pobudzać w umyśle stan relaksu, radości i współczucia zamiast niepokoju, smutku i złości. W ten sposób osiągniesz lepsze samopoczucie i większy spokój umysłu.

Zmień mózg – zmień życie.

FRAGMENT:

Zobacz też inne ciekawe książki – Kliknij


Działania

Information

9 responses

3 04 2012
ewa may

Gratuluję kolejnej pozycji w dorobku tłumacza /niechcący napisało mi się tułacza;) co oczywiście poprawiłam/ Pozdrawiam serdecznie wiosennie

Lubię

3 04 2012
Ryszard Oślizło

Witaj🙂
Miło Cię znowu tutaj czytać!
Haha, zawsze to lepiej tułacz niż np. tumacz…😉
Od czasu Mózgu Buddy mam już skończone kolejne trzy (edit: książki, nie mózgi…), więc dla mnie to już nie taka nowość, ale w każdym razie najnowsza z opublikowanych. Polecam, bo ciekawa i z konkretną wiedzą🙂

Pozdrawiam również wiosennie i słonecznie!

Lubię

3 04 2012
ewa may

Ojeej… płodny tłumacz🙂 i wesoły, od czasów dziecięctwa zabawia się słowami🙂 I z ćwiczeniami ta pozycja książkowa? żeby tylko chciało się je wykonywać.. buu
Pozdrawiam raz jeszcze, kwitnąco, jak na górze. oo, tak najlepiej, bez pomarańczowego tła, z zielonymi literkami;)

Lubię

4 04 2012
Ryszard Oślizło

Płodny, płodny, ostatnio jednak mam wielką ochotę na tłumaczenie powieści – bardzo chętnie dla młodzieży – jakoś tak mnie naszło. Ale na razie nie mam okazji😦 Ale niniejszym wysyłam w świat to właśnie zamówienie i niech się realizuje🙂

Mózg Buddy nie zawiera jakiegoś specjalnego działu z ćwiczeniami, choć oczywiście pojawiają się tam pewne wskazówki albo medytacje do wykorzystania w praktyce. Głównie jednak są tam bardzo ciekawe i konkretne informacje na temat naszych mózgów i tego, co w nim się kryje…

Kwitnąco i wiosennie jest na górze od niedawna, ale nie kojarzę za bardzo pomarańczowego tła z zielonymi literkami…

Pozdrawiam pogodnie, ciepło i słonecznie!

Lubię

4 04 2012
ewa may

To ja odpowiem od końca🙂 teraz sie śmieję, bo wczoraj myślałam, że udoskonalasz nocną porą „to wiosenne na górze” i że raz pod tytułem Integra jest pomarańczowe tło, potem pod literkami niżej – a to po najechaniu kursorem i myszką, tak sie robiło, zaznaczenie (u mnie jest w takim kolorze), ale specjalnie jakoś nie zaznaczałam.

A teraz o wysyłaniu zamówienia – fajnie napisałeś, zapominam, że tak prosto można.
A że chodzi Ci po głowie powieść dla młodzieży, to specjalnie się nie dziwię panie sorze😉 Czy nie dlatego?🙂
I przyda się pewnie i innym tu zaglądającym to co dopowiedziałeś o książce.

Pozdrawiam wesoło, kolorowo!

Lubię

4 04 2012
Ryszard Oślizło

To teraz rozumiem tę barwną część komentarza🙂
A co do mojej pracy, to ostatnio mam nowe hobby – wreszcie mam porządnie wyposażoną salę i mogę robić różne fajne rzeczy. Np. mam super tablicę interaktywną, nauczyłem się przygotowywać lekcje w specjalnym programie i teraz tworzę bank takich lekcji-prezentacji. Super sprawa🙂 Są w nich fragmenty filmów, teksty, piosenki, zdjęcia, zabawy, gry, zagadki i zadania interaktywne i wiele innych fajnych rzeczy. No i internet wreszcie mam, więc też korzystamy – teraz to ja mogę siedzieć od rana do wieczora w pracy, haha.

Lubię

5 04 2012
ewa may

O Bogowie !!!😉
A ja też robiłam lekcje z wykorzystaniem tablicy i też z prezentacją i też z filmem, akurat „Lilo i Stich”🙂 Ale jakoś nie zapałałam miłością do t. interaktywnej. Ale w pełni jestem w stanie zrozumieć Twoją, serio, serio…🙂
A propos ,Ryś, mogę gratulować juz Twojego dyplomowania? czy jeszcze trwa?

Lubię

5 04 2012
Ryszard Oślizło

Haha, moje dyplomowanie utknęło, bo nie mam kiedy (i nie bardzo mi się chce) zrobić tej idiotycznej teczki – ciągle za dużo mam ciekawych rzeczy do zrobienia… Już rok mija od skończenia stażu, ale wreszcie to będę musiał dokończyć, bo te trzy przepisowe lata miną i w końcu przepadnie mi to wszystko…

Lubię

19 06 2013
Senny

Muszę powiedzieć, że książka jest całkiem dobra i sensowna. Ciekawych rzeczy można się od niej dowiedzieć na temat możliwości naszego mózgu.

Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




%d bloggers like this: