Anioł-egzystencjalista o żółtym sercu

13 05 2007

Zapraszam na stronę http://www.quizfarm.com, gdzie znajdziecie mnóstwo Poznaj siebie zabawnych quizów na różne tematy. Wystarczy wybrać jeden z nich, zaznaczyć odpowiedzi na kilkanaście pytań i przeczytać wynik, często uzupełniony obrazkiem, żeby i prawa półkula miała coś do roboty. Do wyniku dołączany jest kod html, który można skopiować i wkleić na swojej stronie. Można też wyżyć się twórczo i stworzyć własny quiz na dowolny temat.

Jeśli ułożycie własne quizy, podajcie ich adresy w komentarzach do zakładki QUIZY, żeby czytelnicy Integry mogli je wypełnić.

Jak na razie wypełniłem 11 quizów, z których dowiedziałem się:

1. Którą kartą Wiktoriańskiego Tarota Romantycznego jestem.
2. Jakiego koloru mam serce.
3. Którym jestem żywiołem.
4. Jaką wyznaję filozofię.
5. Do której z mitycznych istot jestem podobny.
6. Jakim jestem uczuciem.
7. Gdzie wyląduję albo kim będę w przyszłości.
8. Jaki znak Zodiaku pasuje do mnie najlepiej.
9. Którym z bohaterów „Gotowych na wszystko” jestem.
10. Którą postacią z „Prison Break” jestem.
11. Którą piosenką Abby jestem.

Szczegółowe wyniki zainteresowani mogą zobaczyć właśnie w zakładce QUIZY.


Działania

Information

2 responses

16 07 2007
socjopatyczna_malkontentka

Jakbym wiedziała, co to jest Prison Break, to cała sprawa miałaby znacznie większy sens😉
Idę rozwiązywać

Lubię

5 10 2007
beata

Rysku dodaj informacje ze one wszystkie sa po angielsku i jak sie nie zna tego jezyka to mozna niewiele zrozumiec🙂
pozdrawiam Beata

Lubię

Skomentuj

